2016 HONDA CIVIC 10
Yeni Honda Civic FC Sedan, Civic serisinin 10. neslinindir. Kompakt sınıfta yeni bir mihenk taşı hedefleyen tasarım, sürüş performansı, yakıt verimliliği, güvenlik vb. Baştan sona gözden geçirildi ve Civic’in orijinal karakteri olan sportifliği vurgulayan bir model olarak yeni geliştirildi.
Dış cephede geniş ve alçak duruşu, uzun burun ve arka stili, tüm LED’li ön farlar ve arka lambalarla sportif ve dinamik bir tasarım hedeflendi. İç mekanda ise kompakt sınıfın en büyük kapalı alanını gerçekleştirildi.
Yeni Honda Civic FC iç mekanı, yüksek kaliteli malzemeler ve yüksek kontrastlı kaplamalarla daha kaliteli bir tona sahip. Bunlar arasında kalıplanmış dikişli yeni tek parça, yumuşak dokunuşlu enstrümantal panel; daha kaliteli koltuk kumaşları; yeni bir tam renkli TFT merkez ölçer (EX ve üzeri trimler); piyano siyahı kaplamalı ve yüksek kontrastlı şerit çerçeveli bir orta konsol; canlı dikişli kapı ekleri; bir LED vites göstergesi ve LED tepe aydınlatması; ve EX ve daha yüksek kaplamalar için bir deri vites botu. Üst sınıflar, 8 yönlü elektrikli ayarlanabilir sürücü koltuğu, 4 yönlü elektrikli ön yolcu koltuğu, ısıtmalı ön ve arka koltuklar ve ısıtmalı yan aynalar gibi daha da üstün özellikler sunar.
2016 Civic, en sert ve sıkıca kapatılmış gövdeye ve en sofistike gövdeye sahip yepyeni platformu sayesinde kompakt sınıfta dinamik yol tutuş, direksiyon, sürüş kalitesi ve kabin sessizliği için yeni bir standart belirleyecek. Civic tarihinde şasi.
Bu tamamen yeni Civic’in sportif karakterini geliştirmek, mevcut otomobile kıyasla bir inç daha düşük kalça noktası ile daha sportif sürüş pozisyonudur. Alt kalça noktası, yeni Civic’in alt tabanı ve motoru ve tamamen yeni süspansiyon tasarımı ile sağlanır. Yeni Civic şasisi, yeniden tasarlanmış bir ön süspansiyona ve ultra sert bir arka alt şasiye monte edilmiş yeni bir çok bağlantılı arka süspansiyona sahiptir.
Yeni gövdenin burulma sertliği, kısmen ultra yüksek mukavemetli çeliğin daha yoğun kullanımının da yardımıyla yüzde 25 oranında iyileştirildi. Birim gövdesinin yüzde 12’si, mevcut modelde yüzde 1’den fazla olan ultra yüksek mukavemetli çelikten yapılmıştır. Aerodinamik verimlilik, kısmen, Civic’te bir ilk olan tam gövde altı kaplamalarının kullanılmasıyla yüzde 12 artarak sınıfında lider seviyelere çıkarıldı. Daha büyük boyutuna rağmen, yeni Civic ünitesi gövdesi öncekinden 68 pound daha hafifken, yeni gövde sızdırmazlık teknikleri kabin hava sızıntılarında yüzde 58’lik bir azalma sağlıyor. Sınıfında lider kabin sessizliği, gömme montajlı akustik cam ön cam, daha sıkı kapatılmış motor bölmesi ve üç kat sızdırmaz kapılar dahil olmak üzere birinci sınıf gürültü azaltıcı özelliklerin kullanılmasıyla daha da iyileştirilir.
Honda Civic 10 FC geliştirme ekibinin dinamik performans ve iyileştirilmiş sürüş kalitesine yönelik yüksek hedeflerine ulaşmak için yeni Civic Sedan, yol titreşiminin yalıtılmasına yardımcı olan, tipik olarak daha pahalı araçlar için ayrılmış bir teknoloji olan hidrolik uyumluluk burçlarını kullanır. Ek yeni şasi teknolojileri arasında değişken vites oranlı direksiyon, daha güçlü ön ve arka denge çubukları ve standart 4 tekerlekli disk frenler ile daha hassas ve çevik viraj alma için yeni Çevik Kullanım Yardımı fren-tork vektörü teknolojisi uygulaması yer alıyor.
Yeni Honda Civic FC iç mekanı, kompakt sınıftaki en konforlu, sofistike ve premium hissi veren kabini sunmak için tasarlanmıştır. Ek 3,7 fit küp iç alan, eski modele kıyasla 2 inçlik ilave arka koltuk diz mesafesi ile kompakt segmentteki en büyük kabine dönüşüyor. Önde, yeni ultra ince ön tavan direkleri sınıfında lider bir görüş açısı sağlıyor; ve arkada, bagaj alanı, daha düşük kaldırma yüksekliği, daha büyük açıklık ve daha geniş ve daha uzun kargo alanı ile 2,6 fit küp artırıldı. Civic Sedan EX ve üzeri donanımlar, 60/40 oranında bölünmüş ve katlanır arka koltuğa sahip olacak.
HONDA CIVIC 10 FC MOTOR
- 1.5L sıralı 4 silindirli DOHC direkt enjeksiyonlu turbo motor. CVT ile birlikte mükemmel uyum sağlar.
- 1.6L sıralı 4 silindirli SOCH i-VTEC motor, (LPG seçenekli) CVT ve 6 ileri manuel şanzıman.
- Her iki güç aktarma organı kompakt sınıfın en iyi yakıt tasarrufu ve performansını sağlar.
HONDA SENSING
Gelişmiş bir güvenli sürüş destek sistemi olan Honda SENSING uygulandı. Çarpışma Azaltıcı Fren Sistemi, Yoldan ayrılma Azaltma ve Trafik sıkışıklığı takibi ile Adaptif Hız Sabitleyici (ACC) Gelişmiş teknoloji, kompakt sınıfa yeni değer katar.
KALİTELİ SÜRÜŞ ve GÜVENLİK
- Birbirini izleyen Honda Civic FC sedanlar arasında en sert ve sofistike gövde ve şasi performansını hedefleyen yeni tasarlanmış bir platformu geliştirildi.
- Konvansiyonel modele göre yüksek mukavemetli çelik sacların kullanımı artırılarak, gövdenin burulma sertliği artırılır ve gövde boyutu genişlerken ağırlık azaltılır.
- Civic, gövdenin alt kısmını tamamen kaplayan ve sınıfında lider seviye yüksek aerodinamik performans sağlayan bir alt gövde kaplaması benimsedi.
- Hidrolik süspansiyon burçları ve benzerini benimseyen ön dikme süspansiyonu ve arka çok bağlantılı süspansiyon, mükemmel yol tutuşu ile rahat bir sürüşü birleştirir.
- “Agile Handling Assist” elektronik kontrol sistemi, viraj alırken hedef hattının sorunsuz bir şekilde idare edilmesini kolaylaştırmak için geliştirildi.
- Motoro bölmesi ses yalıtımı, 3 katmanlı kapı contası ve ses yalıtım camı gibi tam gürültü azaltma yoluyla yüksek sessizlik sağlar.
Honda Civic Generation
Yanıt