HONDA CIVIC 5 1991

Honda Civic 5 1991, yeni çağın taleplerine yanıt olarak, temel bir Dünya otomobilinin ideal durumu tamamiyle gözden geçirildi ve onu gelecekte kendi segmentinin temel modeli yapmak için, yeni CIVIC, CIVIC FERIO piyasaya sürüldü.
Geleceğin otomobillerinin teması olarak konumlandırılan spor, oyun ve eğlence temasıyla ve gençlerin amaçları için iç mekânla, Uzay Tasarım Konsepti aerodinamiği en üst düzeye çıkaran fütüristik bir forma ve yeni bir FF / 2 kasasına sahip yönlülüğü gösterir.
Ek olarak, hem yüksek seviyede sürüş hem de düşük yakıt tüketiminin bireysel ihtiyaçlarını karşılayan üç tip VTEC motoru geliştirildi.
Üç motor çeşidi: yüksek güçlü 170 beygir DOHC VTEC, ultra düşük yakıt tüketimi VTEC-E ( yakıt tüketimi 20,5 km / L) ve yüksek dengeli VTEC. Buna ek olarak, Civic, gelişmiş güvenlik ekipmanları ve iyileştirilmiş geri dönüştürülebilir parçaların benimsenmesi gibi insanlara ve çevreye karşı daha dostane bir otomobil haline geldi.

Honda Civic 5 1991

  • Yeni geliştirilen 3 tip VTEC motor serisi.
  • Sürüş konforunu ve yüksek limitli performansı gerçekleştiren yeni nesil 4 tekerlekli çift salıncaklı süspansiyon.
  • Sürücü koltuğu için SRS hava yastığı sistemi, 4 tekerlekli kilitlenme önleyici fren sistemi (ABS), çekiş kontrol sistemi (TCS), viskoz kaplin sınırlı kaymalı diferansiyel (LSD).
  • Geri dönüştürülmüş malzemelerden üretilen, tamponlar ve hava çıkış parçaları gibi reçine parçaları.

3 Tip Motor Versiyonu

  • VTEC-E motor-Honda’nın ultra düşük yakıt tüketimini mükemmel güç performansıyla birleştiren orijinal 4 valfli motoru. 20,5 km / l litre yakıt tüketimi gibi ultra düşük yakıt tüketimi sağlar. 94PS / 5.500 dev / dak
  • Yeni Civic’in temel sürüş performansını destekleyen VTEC motor-A. 1.5litre sınıfındaki en yüksek değer olan güce sahiptir 130PS / 6.800rpm . Yakıt tüketimi, 16.4km / l litre.
  • DOHC VTEC motor Sportif sürüşün keyfini çıkarmak için litre başına 107 beygir gücüne ulaşan yüksek performanslı bir motor. 170PS beygir gücü, motor hızına göre değişen geleneksel DOHC VTEC’e dayanır. 800 rpm 170 PS yüksek güç ve 16,0 kgm / 7,300 rpm yüksek tork elde eder.

1992 CIVIC 20. Yıl Özel Üretim

Civic, yeni bir araba akışı yarattı ve hem içeride hem de dışarıda dünya çapında temel bir otomobil olarak kabul edildi.
20. yıl dönümü anısına, sınırlı bir süre için özel üretim Civic 20. yıl piyasaya sürüldü.

Civic 3 kapı da 1.6L DOHC 16 valfli motor ile donatılmış, sürücü koltuğu için SRS hava yastığı sistemi, yerleşik LED yüksek montaj stop lambası, gövde renginde tavan spoyleri gibi çeşitli çekici özellikler de sağlandı.
Elektrikli sürücü koltuğu ve anahtarsız giriş gibi özel donanıma sahip Civic hatıra aracı üretildi.

Honda Civic Generation

Honda kullanıcılarının bir araya geldiği, Honda TR Forum'da genellikle uzman kişiler ve deneyimli kullanıcılar bulunur, bu nedenle sorununuzu çözmenize yardımcı olabilecek faydalı ipuçları ve tavsiyeler alabilirsiniz. Eğer bir sorun yaşıyorsanız, deneyimlerinizi paylaşarak diğer Honda kullanıcılarının da bu konuda bilgi sahibi olmasına yardımcı olabilirsiniz. Foruma yaz veya  Yorum Yap!

İlgili Makaleler

HONDA CIVIC 4 1987

Adı “Kansei no Kage” moda ile sanatın çiçek açtığı zaman. Honda Civic 4 1987 ayrıca, insan duyarlılıklarına odaklanan “canlandırıcı performans” amacıyla tam bir model değişikliğine…

HONDA CIVIC 6 1996

Honda Civic 6 . nesil, gelişim olarak “değer devrimi” konseptiyle, geleneksel “popüler otomobil” kavramının ötesine geçen, zamanın taleplerine küresel bir bakış açısıyla cevap veren bir…

Yanıt

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir