2006 HONDA CIVIC 8

Honda Civic FD6 (civic 8), insan duyarlılığına hitap eden kaliteyi baştan sona takip ederken, çekiş performansı, ekonomik verimlilik, çevresel performans ve tasarım gibi temel performansı iyileştirdi. Yolculara derin bir keyif veren yeni bir kalite, “Duyarlı Kalite” yaratma konseptiyle geliştirilmiştir.
Honda’nın orijinal VTEC sistemini (değişken valf zamanlama mekanizması) geliştiren ve düşük yüklü sürüş sırasında giriş valfinin kapanma zamanlamasını geciktiren yeni geliştirilmiş bir i-VTEC sistemi ile donatılmıştır.

Temmuz 1972’de piyasaya sürüldüğünden bu yana Civic, 16 milyon adetin üzerinde kümülatif üretimiyle dünyanın en yüksek tek Honda modeli ve 160’tan fazla ülkede satılan küresel bir modeldir.

HONDA CIVIC FD6 ( civic 8 )MOTOR 1.6l i-VTEC

  • Honda’nın orijinal VTEC (değişken valf zamanlama kaldırma mekanizması) geliştiren ve düşük yüklü sürüş sırasında giriş valfinin kapanma zamanlamasını geciktiren yeni geliştirilmiş bir i-VTEC sistemi ile donatılmıştır. Valf kontrolüyle aynı zamanda, gaz kelebeği valfi en iyi şekilde DBW (telsiz sistem) tarafından kontrol edilir ve hava girişiyle ilişkili pompalama kaybını büyük ölçüde azaltır. Seyir sürüşü sırasında enerji verimliliğini artırdı ve yakıt verimliliğini büyük ölçüde artırdı. Bunun da ötesinde, [125PS] çıkış gücü verimliliği ve sıkıştırma oranının iyileştirilmesiyle kanıtlanmıştır.kapsamlı sürtünme azaltma ve son derece hassas hava-yakıt oranı kontrolü ile elde edildi.
  • Ayrıca, mükemmel emisyon gazı elek performansı elde etmiş ve Ulaştırma ve Turizm Bakanlığı tarafından “2005 emisyon standardı% 75 azaltma seviyesi” olarak sertifikalandırılmıştır.

HONDA CIVIC FD6 ( civic 8 ) ŞANZIMAN

Aynı anda güçlü hızlanma ve düşük yakıt tüketimi elde etmek için motorun özelliklerini en üst düzeye çıkaran yeni geliştirilmiş 5 ileri otomatik şanzıman. Doğrusal bir solenoid ile doğrudan kontrole ve DBW ile koordineli kontrole ek olarak, dişli oranı çapraz ve geniş olacak şekilde ayarlanmıştır ve hem keskin başlangıç ??performansı hem de küçük vites şokuyla yumuşak hızlanma ve mükemmel yüksek hızda seyir yakıt verimliliği sağlar. Buna ek olarak, paralel 3 eksenli bir yapı, ultra ince bir tork konvertörü benimseyerek 4 vitesli ve 5 vitesli bir dişliyi paylaşarak, geleneksel Civic’e kıyasla boyutta önemli bir küçültme elde edildi. Tüm viteslerde kilitlenme kontrolüne ek olarak, düşük sürtünmeli kavramanın benimsenmesi ve yağ çalkalama direncinin azaltılması, yüksek verimlilik elde etmeyi mümkün kıldı ve düşük yakıt tüketimine büyük ölçüde katkıda bulundu.

5 vitesli manuel şanzıman, kullanımı eğlenceli olan heyecan verici bir vites değiştirme hissi yaratmayı amaçlamaktadır ve hem yatay hem de dikey yönlerde vites değiştirme yükünü azaltarak sürtünmeyi azaltırken yakalama hissi olmadan nötr bir kilit hissi sağlar. Hafif ve pürüzsüz bir vites değiştirme hissini gerçekleştirir.

HONDA CIVIC FD6 ( civic 8 ) SÜSPANSİYON

  • Geniş sırt, mükemmel direksiyon dengesi ve esnek sürüş konforu sağlar ve direksiyon dişli kutusu düzenine ve gövde alt şasi yapısına ek olarak süspansiyon, doğrusal ve doğrudan kullanım performansı elde etmek için tasarlanmıştır. Geometri arayışında her şey yeni bir tasarımdır.
  • Ön süspansiyon için mükemmel alan verimliliğine sahip bir dikme tipi benimsenmiştir. Yan kuvvet iptal yaylarının benimsenmesi amortisör sürtünmesini azaltır, süspansiyon alanını azaltır ve sürüş konforunu artırır. Arka süspansiyon, kompakt bir reaktif bağlantılı çift salıncaklı süspansiyon kullanır. Önceden entegre edilmiş amortisör ve yay birbirinden ayrı yerleştirilerek ve tekerlek merkezinin biraz arkasına yerleştirilerek, lastiğin zemin teması ve sürüş konforu iyileştirilmiş ve yol gürültüsünün azaltılmasına da katkı sağlanmıştır.

VSA

Araç davranışı stabilizasyon kontrol sistemi için VSA (ABS + TCS + patinaj kontrolü) ek olarak , motor tork kontrolü, daha hassas davranış kontrolü sağlayan DBW tarafından elektronik olarak kontrol edilen gaz kelebeği kontrolüdür.

GÜVENLİK

  • Kendini koruma performansının iyileştirilmesine ek olarak, diğer araca yapılan saldırıyı azaltan uyumluluk uyumlu bir gövde benimsenmiştir. Önden gelen darbe ile ilgili olarak, çarpışma enerjisi üst çerçeve ve alt elemanlar tarafından dağıtılır ve emilir ve ön direğe ve zemine yayılır. Bu sırada, alt eleman, rakip aracın şok emici elemanıyla çarpışmayı önler ve darbeyi üst çerçeve ile birlikte daha geniş bir yüzeyde alır, böylece kabin üzerindeki yükü önemli ölçüde azaltır.
  • Bir yaya çarpışması durumunda yaralanmayı azaltmak için baş ve bacaklar için bir şok emici yapıya sahip bir yaya yaralanmasını hafifletme gövdesi kullanır.
  • Ön koltuklar için direksiyon ve yolcu hava yastığı sistemine ek olarak,yan perde hava yastığı sistemi eklenmiştir.
  • Arkadan çarpma sırasında bir yolcu koltuk arkalığına kuvvetli bir şekilde bastırıldığında, koltuk arkalığının içindeki bağlantı mekanizması çalışır ve kafalık, kafayı desteklemek için ileri doğru hareket eder. Boyundaki zedelenmeyi büyük ölçüde azaltır.

Honda Civic Generation

Honda kullanıcılarının bir araya geldiği, Honda TR Forum'da genellikle uzman kişiler ve deneyimli kullanıcılar bulunur, bu nedenle sorununuzu çözmenize yardımcı olabilecek faydalı ipuçları ve tavsiyeler alabilirsiniz. Eğer bir sorun yaşıyorsanız, deneyimlerinizi paylaşarak diğer Honda kullanıcılarının da bu konuda bilgi sahibi olmasına yardımcı olabilirsiniz. Foruma yaz veya  Yorum Yap!

İlgili Makaleler

HONDA CIVIC 4 1987

Adı “Kansei no Kage” moda ile sanatın çiçek açtığı zaman. Honda Civic 4 1987 ayrıca, insan duyarlılıklarına odaklanan “canlandırıcı performans” amacıyla tam bir model değişikliğine…

HONDA CIVIC 6 1996

Honda Civic 6 . nesil, gelişim olarak “değer devrimi” konseptiyle, geleneksel “popüler otomobil” kavramının ötesine geçen, zamanın taleplerine küresel bir bakış açısıyla cevap veren bir…

Yanıt

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir