HONDA CIVIC 4 1987

Adı “Kansei no Kage” moda ile sanatın çiçek açtığı zaman. Honda Civic 4 1987 ayrıca, insan duyarlılıklarına odaklanan “canlandırıcı performans” amacıyla tam bir model değişikliğine gitti. Ortak ad Grand Civic. HONDA CIVIC 4 1987 Honda’nın orijinal fikri ve ileri teknolojisinden tam anlamıyla yararlanılarak, hassasiyete uyan, insan ve teknolojinin bir karışımı olan “Human Fitting Technology” temel alınarak geliştirilmişti.
Tüm modeller yeni geliştirilen 4 tekerlekli çift salıncaklı süspansiyon ve yüksek performanslı hiper 16 valfli motor ile donatılmıştır ve bir dizi yeni teknolojiyi Dünyaya tanıttı.

HONDA CIVIC 1987, DOCH ve VTEC ve DÜNYA da EFSANE OLACAK MOTORUNU ÜRETECEK MODELİ BU KASADA OLACAK.

1.3litre, 1.5litre ve 1.6litre’de ayrıntılı olarak çeşitli son teknolojilere sahip yüksek performanslı hiper 16 valfli motor ile donatılmıştır. Bu motor, tek eksantrik miline sahip, silindir başına 4 valfli sistemi mevcuttur. DOHC motora eşdeğer bir valf düzenlemesi gerçekleştirildi. Honda tarafından orijinal olarak geliştirilen benzersiz bir sistem kullanır.

1,5litre 1,3litre 16 valfli (tek karbüratör özelliği)
Tüm alanda düz tork özellikleri ve ekonomik verimlilik sergileyen yüksek verimli motor. Pratik aralıkta düşük ve orta hızlarda yüksek verim ve kolay kullanım sağlar.

  • Motor hacmi: 1.493cc , maksimum çıkış 91 PS / 6.000 rpm, maksimum tork 12.1 kg-m / 4.000 rpm.
  • ·Motor hacmi: 1.343cc , maksimum çıkış 82PS / 6, 300 rpm, maksimum tork 10.6 kg-m / 3, 500 rpm.

1,5litre 16 valfli ( çift karbüratör özelliği)


İki karbüratörün 16 valfli mükemmel giriş ve egzoz verimliliğiyle birleştirilmesiyle hem yüksek çıkış hem de düşük yakıt tüketimi aynı anda güzel bir yanıtla elde edilir.

  • Motor hacmi 1.493cc , maksimum çıkış 105PS / 6.500 rpm, maksimum tork 13.2 kg-m / 4.500 rpm.

1.6litre DOHC 16 valf PGM-FI (elektronik yakıt enjeksiyon sistemi)
Sıkıştırma oranını iyileştirerek, giriş ve egzoz sistemlerinin havalandırma direncini azaltarak, piston sürtünmesini azaltarak ve ateşleme zamanlamasını optimize ederek, geleneksel gücü büyük ölçüde aşan yüksek bir güç oluşturuldu.

  • Motor hacmi 1.590cc , maksimum çıkış 130 PS / 6.800 rpm, maksimum tork 14.7 kg-m / 5, 700 rpm.

5 ileri manuel şanzımana ek olarak, tüm modellerde elektronik olarak kontrol edilen (PGM) kilitleme mekanizmasına sahip yeni tasarlanmış 4 vitesli bir otomatik benimsenmiştir. D4 aralığına ayarlanırsa, 2., 3. ve 4. hızların her birinde kilitleme etkinleştirilecektir. Sonuç olarak, sorunsuz ve doğrudan yanıt ve düşük yakıt tüketimi gerçekleştirilir. 1.5l16 valfli çift karbüratör, 1.6l16 valfli PGM-FI ve 1.6lDOHC PGM-FI, hem hızlanma hem de yavaşlama sırasında etkinleştirilen kilitlenmelere sahiptir ve bu da daha da düşük yakıt tüketimi sağlar.

Çift Salıncaklı Süspansiyon


Hem önde hem de arkada daha az sürtünmeyle düz bir sürüş sağlayan çok kontrollü çift salıncaklı süspansiyon geliştirildi. Bu özelliklerle, yüksek viraj alma performansı ve istikrarlı yüksek hızda düz çizgi performansı elde edildi.
F-1’de de kullanılan çift salıncaklı süspansiyon. Süspansiyonun önemli bir unsuru olan hizalama kontrol faktörünün bağımsız ve optimum şekilde ayarlanabilmesidir.

4WD 4 Tekerden Çekiş

Dört tekerlekten çekiş gibi olağanüstü esnekliğe sahip, gelişmiş viskoz kaplinli gerçek zamanlı 4WD, yeni geliştirilen dört tekerlekli çift salıncaklı süspansiyon ile birlikte dört kapılı sedana ve beş kapılı modellerin bir kısmına monte edildi.

HONDA CIVIC 4 1988

Yenilikçi “Yolda” çekiş kontrol sistemi spesifikasyonları da dahil olmak üzere çeşitli ekipman yerine getirildi.
Civic 4 kapılı sedan ve 5 kapılı model üzerinde 4 çeker ve 3 kanallı dijital kontrol ALB (4 teker kilitlenmeyi önleyici fren) kombinasyonu ile yenilikçi sistemler eklendi.
Sonuç olarak, hem sürüş hem de frenleme yetenekleri geliştirildi ve “koş, dön, dur” temel performansı büyük ölçüde iyileştirildi.

HONDA CIVIC 4 1989 EFSANENİN DOĞUŞU

Honda Motor Co.Ltd., stilinin yanı sıra çevik çalışması ve kolay kullanımı ile büyük beğeni toplayan “CIVIC” serisi ile tam donanımlı hale geldi. 1,6 litre hacimde maksimum 160 hp çıkış ile şaşırtıcı bir yüksek güç sağlayan ve aynı zamanda güçlü düşük ve orta hız performansını Civic 3 kapısında birleştiren değişken valf zamanlama mekanizmasına sahip bir DOHC VTEC motoru tasarlandı.

Civic 3 Kapı Ana Özellikleri

  • Su soğutmalı sıralı 4 silindirli DOHC / VTEC / B16 tipi motor, Litre başına 100 beygir gücünde yüksek çıkış.
  • Toplam motor hacmi: 1.595cc
  • Maksimum çıkış: 160PS / 7.600rpm (net değer)
  • Maksimum tork: 15.5kgm / 7.000rpm (net değer)
  • Yakıt tüketimi oranı: 20.5km / L (60km / s sabit hız yol testi değeri)
  • Yeni geliştirilmiş viskoz kaplin tipi LSD kullanır.
  • Tampon, kaput, far, arka kombinasyon ve arka panel vb. Yeniden tasarlandı.
  • VTEC ile donatılmış araç, 195 / 60R14 yüksek performanslı lastiklerle donatılmıştır ve önde 14 inç geniş çaplı havalandırmalı disk frenler bulunur.
  • Yerleşik yüksek monteli stop lambası ve deri kaplı direksiyon simidi ile büyük bir bagaj kapağı spoyleri ile donatılmıştır.

Honda Civic Generation

Honda kullanıcılarının bir araya geldiği, Honda TR Forum'da genellikle uzman kişiler ve deneyimli kullanıcılar bulunur, bu nedenle sorununuzu çözmenize yardımcı olabilecek faydalı ipuçları ve tavsiyeler alabilirsiniz. Eğer bir sorun yaşıyorsanız, deneyimlerinizi paylaşarak diğer Honda kullanıcılarının da bu konuda bilgi sahibi olmasına yardımcı olabilirsiniz. Foruma yaz veya  Yorum Yap!

İlgili Makaleler

HONDA CIVIC 6 1996

Honda Civic 6 . nesil, gelişim olarak “değer devrimi” konseptiyle, geleneksel “popüler otomobil” kavramının ötesine geçen, zamanın taleplerine küresel bir bakış açısıyla cevap veren bir…

2006 HONDA CIVIC 8

Honda Civic FD6 (civic 8), insan duyarlılığına hitap eden kaliteyi baştan sona takip ederken, çekiş performansı, ekonomik verimlilik, çevresel performans ve tasarım gibi temel performansı…

Yanıt

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir