2018 HONDA CR-V RW2

Yeni, beşinci nesil Honda CR-V tamamen yeniden tasarlandı ve yeniden yapılandırıldı. CR-V, cesur yeni stil, daha kaliteli bir iç mekan, modelin ilk turbo şarjlı motoru ve CR-V’nin statüsünü korumayı amaçlayan bir dizi yeni özellik ve teknolojiyle iftihar ediyor. Son derece popüler kompakt SUV segmentinde açık bir ölçüt. Türkiye’de 1997 modelinden bu yana tüm modelleri ilgi gördü.

CR-V’nin yeni ön görünümü, Honda’nın imzasını taşıyan LED farları, aerodinamik sürtünmeyi azaltan Honda’da bir ilk Aktif Deklanşör Izgarası, yükseltilmiş alüminyum alaşımlı jantları (17 – 18 – 19 inç ) ve daha dar A sütunlarını içerir. Gelişmiş görünürlük için. Honda’da ilk kez sunulan Eller Serbest Erişimli Elektrikli Bagaj Kapağı, Mevcut Uzun Far Destekli (AHB) farlar, krom çıtalar, yağmur algılayan ön cam silecekleri, tavan rayları.

RW2 CR-V’deki tamamen yeni gövde ve şasi tasarımı, daha çevik ve kendinden emin kullanım, yerden yüksekliğiyle üstün çok yönlülük sağlar. Ön MacPherson dikme ve arka çok bağlantılı süspansiyonu, hızlı dönüş ve daha düz viraj almayı destekleyen boru şeklinde ön ve sağlam arka denge çubukları dahil olmak üzere AWD modellerinde özel olarak ayarlanmış düşük sürtünmeli amortisörler kullanır. Çift pinyonlu, değişken oranlı Elektrikli Servo Direksiyon (EPS), CR-V’nin doğrudan ve tatmin edici direksiyon hissine de katkıda bulunur.

CR-V, kompakt SUV sınıfındaki iç tasarım, kullanışlılık ve premium özellikler için çıtayı da yükseltiyor. Sınıfının en iyi iç alanına ve sınıfındaki en iyi arka koltuk diz mesafesine sahip daha geniş kabin, yeni bir yumuşak dokunuşlu gösterge paneli ve daha klas bir şekilde dikilmiş koltuklar dahil olmak üzere baştan sona yükseltilmiş malzemelere sahiptir. Renkli bir TFT sürücü bilgi arabirimi (DII) merkez ölçer ekranı, yeni ve güzel tasarım estetiğine katkıda bulunur.

Honda Sensing Güvenlik Sistemleri, Önden Çarpışma Uyarısı (FCW) ve yaya algılama özelliğine sahip Çarpışma Azaltma Frenleme (CMBS), Şeritten Ayrılma Uyarısı (LDW) ile Yoldan Ayrılma Azaltma (RDM), düşük hızda takip özellikli Uyarlanabilir Hız Kontrolü (ACC) ve Şeritte Kalma Yardımı (LKAS). Sürücüye yardımcı teknolojiler arasında mevcut Kör Nokta Bilgisi (BSI), Arka Çapraz Trafik Monitörü (CTM) ve Otomatik Uzun Far (HSS) farları yer alıyor.

Honda kullanıcılarının bir araya geldiği, Honda TR Forum'da genellikle uzman kişiler ve deneyimli kullanıcılar bulunur, bu nedenle sorununuzu çözmenize yardımcı olabilecek faydalı ipuçları ve tavsiyeler alabilirsiniz. Eğer bir sorun yaşıyorsanız, deneyimlerinizi paylaşarak diğer Honda kullanıcılarının da bu konuda bilgi sahibi olmasına yardımcı olabilirsiniz. Foruma yaz veya  Yorum Yap!

İlgili Makaleler

2021 HONDA E

Honda’nın yeni kompakt elektrikli aracı Honda e, mükemmel Honda sürüş dinamikleri sunmak için sıfırdan tasarlanmış özel bir EV platformu üzerine inşa edilen ilk elektrikli çalışan…

Yanıt

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir