İLK HONDA CIVIC 1 1972
HONDA CIVIC DOĞUŞU
İlk Honda Civic 1 1972 Günlük kullanım kolaylığı ve aşinalık üzerine odaklanarak ve aynı zamanda, mükemmel denge ile çalışan, ekonomik, işlevsel ve rasyonel temel bir otomobil olarak otomobil pazarında yeni bir çağ yaratmıştır.
İlk Honda Civic 1 1972, Japonya’da hiç görülmemiş bir trapezoid tasarıma sahip bir FF / 2 boxcar olarak geliştirildi ve dünya tarafından kabul edilen uluslararası bir otomobil olmayı hedefledi.
Ana özellikler
- Küçük bir yatay motorla donatılmış, önden çekişli FF tipi motorla üretildi.
- Aracın uzunluğunu dolduran uzun bir dingil mesafesine, geniş bir iç mekana ve iy bir denge hissi sağlayan ağırlık merkezine sahip uzun bir trapezoid tasarıma sahip.
- 4 teker bağımsız süspansiyon.
- Orta ve düşük hız aralıklarında bile mükemmel yakıt ekonomisi ve yüksek tork özellikleri sergileyen su soğutmalı sıralı 4 silindirli yatay OHC motorla donatılmıştır.
- Toplam motor hacmi: 1.169cc, maksimum çıkış: 60PS / 5.500rpm
- Maksimum tork: 9.5kgm / 3.000rpm
- Yakıt tüketimi: 22km / L (resmi test değeri,düz yolda sabit hızla 60km / s) 1 litre yakıt ile 22 km yol.
- Darbe emici bir tutamak ve hafif ve keskin bir keskinliğe sahip kremayer ve pinyon tipi direksiyon mekanizması.
- Geniş bir görüş alanını koruyan bir ön cam ve kavisli kapı camları.
Honda Civic Generation
Yanıt