HONDA CIVIC HATCHBACK

Civic Hatchback Turbo modeli, tanıtılan Type R modelinden ilham alan tasarımın tasarımına sahip. Beş kapılı hatchback tasarımı, ön ve yan etekler, arka difüzör ve ince bir arka spoyler bulunduruyor. 

Civic, modelin Euro NCAP testlerinde yardımcı olan sektör liderlerinin uygulamalarından yararlanmaya devam ediyor. Civic’in pasif güvenlik özellikleri, otomobilin sınıflarının en çevreleri göz önünde bulundurulması gereken tüm sınıflara monte edilen Honda SENSING aktif güvenlik ve sürücü destek teknolojileri ile destekleniyor.

Sofistike MacPherson gergi yakınlaştırma sistemi, düşük ağırlık merkezi ve son derece güçlü çerçeve, Civic’i sınıfının en çekici ve kapsamlı araçlarından en kapsamlı araçlarından biri olacak yardımcı olacak. Kapsamlı kalkınma ve uyumluluğu teknikler ve teknolojilere yönelik bir planlama olarak sergilenen teşkilatlar.

MacPherson süspansiyon sistemi, kullanım için yüksek yanallığı ve optimize edilmiş kullanıma yöneliktir.

Arkada, bağımsız süspansiyon ve sert alt şasi, üstün oranlı yol tutuşu sağlar.

Beş kapılı Civic Hatchback modelleri, gelişmiş bir noktalı uyarlanabilir amortisör donanımına sahiptir. Normal ve dinamik kullanımlar için geliştirilmiş sistemdir. Bir elektronik kontrol ünitesi, otomobilin üç eksenli sensörlerinden elde edilen bilgilere göre araçtan hareketini algılar. Amortisörde bulanan solenoid valfleri kontrol ederek, amortisör kuvvetini değiştirir, arabanın gidişinde seyir sırasında gerçekleşir ve dinamik sürüşlerde üstün yol tutuşu ve konfor sağlar.

Hatchback’teki 1.5 litre VTEC Turbo benzinli motor, CVT seçeneği ile 1.700 dev/dak ile 5.500 dev/dak 182 PS (beygir) (6.000 dev/dak’da) ve 220 Nm tork sağlar ve  5,9 l/100 km de yakıt tüketimi.

Doğrudanşar, kompakt, düşük ataletli mono-scroll turboşarj, elektronik atık kapakları, Honda’nın Akıllı Değişken Zamanlama ve Kaldırma Elektronik denetimi (i-VTEC) ve Çift DeğişkenVTC (Çift-VTEC) ile turbo kontrol (Çift-VTEC) ile turbo motorları tasarlandı. çok daha büyük motorların gücünü ve torkunu geliştirmek. Sonuç olarak, VTEC Turbo motor çifti, tork ve gücün yüksek belirli sonuçları ile sürüş sırasındaki etkinlikler ve dolulukta, aynı zamanda sınıf performansı yer alan Euro 6 ile uyum sağlar.

CVT, Avrupa’ya özel kontrol yazılımı sayesinde ‘çoklu vites’ hissi ile daha doğal sürülebilirliğini sunar. Bu, sürücüye tanıdık vites değiştirme hissini sağlayan optimize edilmiş ‘vites değiştirme’ eşlemesi ile devir aralığında yedi hızı simüle eder. Direksiyona monte vites değiştirme kanatçıkları, sürücüye hem otomatik hem de ‘manuel’ modda daha fazla kontrol alma fırsatı sunuyor.

Civic’teki pasif güvenlik özellikleri, tüm sınıflarda kurulu olan Honda SENSING aktif güvenlik ve sürücü destek teknolojileri paketi ile tamamlanmaktadır. Honda SENSING, sınıfındaki en kapsamlı güvenlik teknolojileri paketleri arasındadır. Radar ve kamera bilgilerinin bir kombinasyonunu ve ayrıca sürücüyü potansiyel olarak tehlikeli senaryolarda uyarmak ve yardımcı olmak için bir dizi yüksek teknoloji sensörü kullanır.

Honda SENSING aktif güvenlik teknolojileri paketi şunları içerir:

  • Çarpışma Azaltıcı Fren Sistemi: Sistem, önde tespit edilen bir araçla çarpışmanın kaçınılmaz olduğunu belirlerse, aracı durdurmaya yardımcı olur. Bir uyarı sesi duyulur ve gerekirse otomatik olarak fren basıncı uygulanır
  • Ön Çarpışma Uyarısı: Sürücüleri olası bir çarpışmaya karşı uyarmak için öndeki yolu tarar ve sürücüyü bir çarpışmayı önlemek için düzeltici önlemler almaya yönlendirmek için görsel ve sesli uyarılar sağlar.
  • Şeritten Ayrılma Uyarısı: Aracın, dönüş sinyali etkinleştirilmeden mevcut şeridinden çıkıp çıkmadığını algılar ve sürücüyü bir düzeltme yapması için uyaran bir uyarı verir.
  • Yoldan Ayrılma Azaltma: Aracın şeridinden çıkıp çıkmadığını algılamak için ön cama monte kameradan gelen verileri kullanır. Aracı kendi şeridinde tutmak için küçük düzeltmeler yapmak için Elektrikli Direksiyon’u kullanır ve bazı durumlarda fren gücü de uygulayabilir. Sürücünün kontrolü tekrar ele geçirdiğini algıladığında sistem kapanır
  • Şeritte Kalma Asistanı Sistemi: Monoküler bir kamera ile yol işaretlerini tespit ederek ve aracı beyaz çizgiler içinde yönlendirmek için küçük ayarlamalar yaparak, aracı mevcut şeridin ortasında tutmaya yardımcı olur.
  • Uyarlanabilir Hız Sabitleyici: Sürücünün, önde tespit edilen bir araçtan istenen hızı ve takip mesafesini ayarlamasına olanak tanır, bu da hız sabitleyicinin hafif, değişken hızlı trafik koşullarında kullanılmasına olanak tanır.
  • Trafik İşareti Tanıma: yol işaretlerini algılar ve otomatik olarak tanır ve işaretleri gösterge panelinin IID’sinde görüntüler
  • Akıllı Hız Yardımı: Araç hızını son yol levhasında belirtilen hıza otomatik olarak ayarlamak için sürücü tarafından ayarlanan otomatik hız sınırını TSR ile birleştirir
  • Akıllı Uyarlanabilir Hız Sabitleyici: 2015 Honda CR-V’de piyasaya sürülen öncü bir teknoloji olan i-ACC, çok şeritli otoyollarda diğer araçlara “giriş yapan” öngörüde bulunur ve bunlara otomatik olarak tepki verir. Yoldaki diğer araçların konumunu algılamak için bir kamera ve radar kullanır ve komşu şeritlerdeki araçların “araya girme” olasılığını tahmin etmek için Avrupa yollarında kapsamlı araştırmalarla geliştirilen bir algoritma uygular. Bu, güvenli ve konforlu bir yolculuk için Civic’in diğer araçlar devreye girmeden önce hızını otomatik olarak ayarlamasını sağlar.
  • Kör Nokta Bilgisi: sürücünün kör noktasındaki araçları otomatik olarak algılamak için radar teknolojisini kullanır ve kapı aynasındaki bir uyarı sembolü aracılığıyla sürücüyü uyarır
  • Çapraz Trafik Monitörü: Geri giderken sürücüyü yaklaşan araçlar konusunda uyarmak için arka yan radar sensörlerini kullanır
  • Çok açılı arka görüş kamerası: sürücüye tam görüş ve dolayısıyla geri giderken içinin rahat etmesi için seçenekler sunar; normal 130 derecelik bir görünüm, 180 derecelik geniş bir görünüm ve yukarıdan aşağıya bir görünüm
Aradığını bulamadıysan - Foruma yaz veya  Yorum Yap!

İlgili Makaleler

2021 HONDA E

Honda’nın yeni kompakt elektrikli aracı Honda e, mükemmel Honda sürüş dinamikleri sunmak için sıfırdan tasarlanmış özel bir EV platformu üzerine inşa edilen ilk elektrikli çalışan…

HONDA CIVIC 4 1987

Adı “Kansei no Kage” moda ile sanatın çiçek açtığı zaman. Honda Civic 4 1987 ayrıca, insan duyarlılıklarına odaklanan “canlandırıcı performans” amacıyla tam bir model değişikliğine…

Yanıt

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir