2022 HONDA CIVIC HATCHBACK HYBRİD

Honda Civic Hybrid Hatcback

Honda, ikonik küresel kompakt otomobilinin 11. nesli olan yepyeni Honda Civic Hatchback e:HEV’i tanıttı. 50 yıllık mirasın üzerine inşa edilen tamamen yeni hibrit Civic, güçlü performans ve verimliliği geliştirilmiş iç konfor seviyeleri, görsel çekicilik ve genel kullanılabilirlik ile harmanlıyor. Honda’nın kanıtlanmış e:HEV güç aktarma teknolojisini standart olarak sunan tamamen yeni Civic, markanın 2022’nin sonuna kadar tüm ana Avrupa modellerini elektrikli hale getirme misyonunu tamamlıyor.

50. Yılına özel üretilen Honda Civic Hatchback yeni kasası Türkiye’de satışı olmayacak ama yine de bilgi verelim.

  • Honda Civic Hybrid hatchback 50. yılını kutluyor
  • Yalnızca hibrit modelin piyasaya sürülmesi, Avrupa serisinin elektrifikasyonunu tamamlıyor
  • Honda’nın yeni geliştirilmiş 2.0 litrelik doğrudan enjeksiyonlu Atkinson çevrimli motor, iki elektrik motoru, yeni bir Güç Kontrol Ünitesi ve Akıllı Güç Ünitesinden oluşan e:HEV güç aktarma organı tarafından desteklenmektedir .
  • 135 kW maksimum motor çıkışı ve 315 Nm tork sağlar
  • Güçlü, güven verici kullanım ve düz hat dengesi sunar
  • Standart olarak sunulan kapsamlı gelişmiş güvenlik özellikleri paketi
  • 2022 Sonbaharından itibaren Avrupalı ​​müşterilere sunulacak

Tamamen yeni Honda Civic Hybrid Hatchback, önceki nesle göre kaput hattının 25 mm alçaltılmasıyla elde edilen şık ve sportif bir siluete sahipken, cam alanı aydınlık ve havadar bir iç mekan yaratmak için artırıldı. Rafine, birinci sınıf bir his yaymak için daha temiz, gürültüsüz, daha belirgin kayış ve önemli ayrıntıları vurgulayan özellik çizgileriyle yüzey kaplama uygulandı.

Honda’nın kanıtlanmış e:HEV (hibrit elektrikli araç) güç aktarma teknolojisi standart olarak sunuluyor ve bunun Civic’teki uygulaması, yeni bir 72 hücreli lityum iyon pilin ve yeni geliştirilmiş 2.0 ile eşleştirilmiş iki kompakt, güçlü elektrik motoruyla birleşiyor. Direkt enjeksiyonlu, Atkinson çevrimli motor. Güç aktarma sistemi bir arada maksimum 135kW motor çıkışı ve 315Nm tork sağlar. 

Bu gelişmiş güç aktarma sistemi, sürücüden herhangi bir girdi olmaksızın EV, Hibrit ve Motor tahriki arasında sorunsuz bir şekilde geçiş yapabilir. Dört sürüş modu – Eco, Normal, Sport ve motorun, şanzımanın ve küme gösterge ekranının ayrı kontrolünü sağlayan yeni bir Individual modu, aracın tepkisini gerektiği gibi uyarlamak için sürücü tarafından seçilebilir.

e:HEV sisteminin merkezinde, mekanik sürtünmeyi en aza indirecek şekilde tasarlanmış ve aracı her sürüş durumuna göre optimize eden akıllı bir güç kontrol ünitesi tarafından kontrol edilen sabit dişli şanzıman bulunur. Tamamen yeni Civic, WLTP testinde 5 l/100km’den daha az olan km başına 110 gramdan daha az CO 2 emisyonu elde etmeyi hedefliyor.

Tamamen yeni Civic ayrıca Honda’nın gelişmiş SENSING gelişmiş güvenlik özellikleri ve sürücü yardımları paketini de içeriyor. Yeni 100 derecelik ön geniş görüş kamerası ve gelişmiş tanıma teknolojisi, Civic’in yayaları, yol çizgilerini, sınırları ve motosikletler ve bisikletliler dahil diğer araçları tanımlama kapasitesini artırıyor. Yeni Civic ilk kez dört önde ve dört arkada olmak üzere sonar sensörleriyle donatıldı. İyileştirilmiş Çarpışma Azaltma Frenleme Sistemine ek olarak, Şeritte Kalma Yardımı ve i-ACC teknolojisi, Düşük Hızda Frenleme Kontrolü, Kör Nokta Bilgisi, Çapraz Trafik Monitörü ve Trafik Sıkışıklığı Asistanı, Civic’in kapsamlı aktif güvenlik teklifine yapılan yeni eklemelerdir.

Yeni aktif güvenlik teknolojisine ek olarak, Euro NCAP’in katı güvenlik standartlarını karşılamak için yeni yapısal bileşenler de dahil edilmiştir, bunlar arasında; yandan çarpışma performansını artıran ek kapı kirişleri; bacak ve diz hasarını azaltmak için darbe enerjisini emen ön tampon kirişi güvenlik plakaları; arka koltuklar için yan hava yastıkları dahil toplam 11 hava yastığı; önden çarpma sırasında yolcunun yaralanmasını azaltmak için ön koltuklar için diz hava yastıkları; ve yandan çarpma sırasında sürücü ile ön yolcu arasında bir çarpışmayı önlemek için sürücü koltuğu için bir ön orta hava yastığı.

Honda kullanıcılarının bir araya geldiği, Honda TR Forum'da genellikle uzman kişiler ve deneyimli kullanıcılar bulunur, bu nedenle sorununuzu çözmenize yardımcı olabilecek faydalı ipuçları ve tavsiyeler alabilirsiniz. Eğer bir sorun yaşıyorsanız, deneyimlerinizi paylaşarak diğer Honda kullanıcılarının da bu konuda bilgi sahibi olmasına yardımcı olabilirsiniz. Foruma yaz veya  Yorum Yap!

İlgili Makaleler

2021 HONDA E

Honda’nın yeni kompakt elektrikli aracı Honda e, mükemmel Honda sürüş dinamikleri sunmak için sıfırdan tasarlanmış özel bir EV platformu üzerine inşa edilen ilk elektrikli çalışan…

Yanıt

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir