Ömer
AdminForum Yanıtları
-
Merhaba ATF sıcaklık sensörü şanzımanın yan kapağının içinde bulunur, şanzıman beyniyle alakalı bir durum olacağını sanmıyorum. Şanzıman yağ kapağının yanında büyük bir soket bulur onu kontrol ettirmenizde fayda var eğer kablo veya sokette problem yoksa kapak içerisindeki sıcaklık sensörünü kontrol ettirmeniz gerekir.
-
Merhaba, yakıt tüketimindeki artışı bir çok sebepten dolayı olabilir. Günlük kullanım mesafesinin az oluşu, aracın kilometresi, kullanım tarzı, buji, subap ayarı, periyodik bakım, lastikler, hava koşulları gibi etkenlerden dolayı yakıt tüketimi artabilir.
Yakıt tüketimini tahmini olarak değil de net olarak biliyor musunuz? Yada bir depo yakıt kaç kilometre gidiyor gibi bir veri var mı elinizde?
-
Merhaba, stop etme vitesi D konumuna aldığınızda mı yapıyor, yoksa az gaza bastığınızda mı ? Nasıl olduğunu tarif eder misiniz veya videosu var mı?
-
Merhaba, görünüşe göre elektrikli direksiyon kilidiyle alakalı bir problem yaşıyorsunuz. Elektrikli direksiyon kilidi, kontak anahtarı gibi çalışır kilit açıldığında sistemler açılır ve sonrasında araç çalışır. Bu bir direksiyon kilidi problemi de olabilir ama size tavsiyem aracı servise götürün ve İmmobilizer sisteminde, sistem kontrolü yaptırıp çıkan arıza kodu ile daha iyi teşhis yapmak gerekir. Dikkat etmeniz gereken konu ise Arıza teşhisini İmmobilizer sisteminden yapmanız gerekiyor. Bilgisayar sonrası geri dönüş yaparsanız daha çok yardımcı olabiliriz.
-
Ömer
YöneticiŞubat 26, 2024'den 09:50'a yanıt olarak: Honda Accord rektifiye edilmiş motor hakkındaMerhaba, rektifiye iyi yapılmışsa kaliteli parçalar kullanılmışsa bu yaştaki bir araç için motor revizyonu yapılmış araç daha iyi. Aracı oto ekspertizlere değil de, Honda uzmanı olan bir kişiye göstermenizi tavsiye ederiz. Sizin kontrol edeceğiniz konular ise; motor stabil çalışması titreşimli teklemeli çalışması var mı, çekiş gücü, motor çalışırken anormal sesler var mı gibi konulara dikkat etmenizi tavsiye ederiz.
-
Ömer
YöneticiŞubat 23, 2024'den 15:35'a yanıt olarak: Honda Civic hangi motor seçeneği daha pozitif?Merhaba, 1.6 dizel 10 vitesli mükemmel bir araç. Yakıt tüketimi ve gücü (120 ps) çok ideal bir araç ama dizel araçlar artık üretilmiyor ve mazot fiyatları benzin ve LPG’ye göre çok artacağından avantajı neredeyse hiç kalmadı.
2022 yeni model Civic FE1 modellerde 1.5 motor kullanılmakta ve LPG’li modeli 129 ps turbo, LPG’siz modelde ise 182 ps güç üretir. Yeni model Civiclerde fabrika çıkışlı turbolu LPG modeli mevcuttur.
Bir önceki 2016-2021 model arasındaki Civic FC5 modellerde ise atmosferik 1.6 motor 125 ps, fabrika çıkışlı LPG’li ve FC1 182 ps benzinli modeller var.
Dizel modeller hariç hepsinde CVT şanzıman bulunmaktadır.
Tavsiye olarak LPG’li model isterseniz civcivin FE1 modelini tavsiye edebiliriz ama dizel araçlar mazot fiyatının yüksek olması sebebinden dolayı alıcısı artık yok gibi.
Bütün Civic modelleri gösterişli, rahat, ekonomiktir zaten.
-
Arıza kodu beyinle alakalı bir problem olmadığını gösteriyor, beyinle alakalı olursa bu arıza kodu çıkmaz. Arıza kodu sistemin çalıştığını ama bir kabloda veya sensörde açık devre olduğunu gösteriyor. Yani olayı özetlersek beyinden sonrasında problem var bu, beyin soketi, tesisat, şanzımandaki soket veya sensör diye sıralamak gerekir.
-
Eğer sıcaklık sensörüyle alakalı problem çıkarsa şanzıman yağını boşaltmaları gerekecek bunun için bir masrafınız olabilir, ayrıca size tavsiyem işin uzmanı olan kişiye yaptırmanızı tavsiye ederim. Fiyat konusunda ise çok aşırı bir masrafınız olacağını tahmin etmiyorum.
-
Lastik inik uyarı sistemi ABS den teker tur sayılarına göre çalışır. Sorun ise bilgi ekranı çalışmıyor, aracınızı bir bilgisayara bağlatıp kontrol ettirmeniz gerekecek veya geriye bilgi ekranını değiştirip deneyebilirsiniz.
-
Multimedia orijinal değilse teypten kumandanın soketini çıkarıp dener misiniz tuş çalışıyor mu diye.
-
İnfo tuş kısmına sıvı girdiğinde bu şekil çalışmayabiliyor. Örneğin yıkamacılar yada araç temizliği yapıldığında sprey falan kullanınca tuşun iç kısmında oksitlenmeler oluşabiliyor. Düğmenin kontrolünü yapmanız gerekir, düğme düzeltildikten sonra sayfaları değişip menüye girerek lastik inik uyarısını sıfırlayabilirsiniz.
-
-
Bu videoda ki problem, gazı bırakınca motor devrinin çok düşmesi ve stop etmesi tamamiyle EGR valfinden kaynaklı. Ayrıca, Vitese takınca stop etmesi LPG tesisatından kaynaklıda olabiliyor şanzıman kaynaklıda stop etme olabiliyor. Size tavsiyem LPG ECU Tarafındaki tesisata bakmanız ve regülatörün ön tarafında bir tane LPG soketi var kontrol edin.
Küçük Resmi Değiştir -
Generating thumbnail…
-
Generating thumbnail…
-
-
EGR valfini temizlediniz değiştirmediniz doğru mu?
-
Bilgisayarlar genel taramada immobilizer hataları çıkmaz. İmmobilizer sisteminde, sistem kontrolü yaparsanız arızayla ilgili hataları görebilirsiniz.