Ömer
AdminForum Yanıtları
-
Merhaba, hibrit araçlarda en ideal olan bence HR-V şu ana kadar ciddi bir kronik problem oluşmadı. Yakıt konusunda şehir içi bir depo (40Litre) yakıt ile bin km yol yapılabiliyor. segmentine göre geniş iç hacmi ve yüksekliğe sahip, bagaj konusunda büyükte değil küçükte değil istenildiğinde koltukları yatırıp bagaj büyütülebilir. Elektrikli motor desteği dahil 131 beygir 1,5 litre motora sahip. Sürüş modlarından eko veya sport modları büyük avantaj.
-
B Vites Modu, yokuş aşağı inişlerde kullanılınca avantaj sağlar. Gaz pedalı bırakılınca hibrit bataryasını şarj etmeye başlar, direksiyondaki artı eksi kulakçıklarla şarj etkisini arttırıp düşürebilirsiniz tabi bu sırada aracın yavaşlamasına sebep olur. Kullanım durumunuza göre sürüş modlarını kullanabilirsiniz, aracın ekonomik olmasını isterseniz ECON modu, hızlı olmasını istiyorsanız SPORT modlarını kullanabilirsiniz.
-
Merhaba, tek tek silindirlerde tekleme göstermiş ama P0300 arıza kodu varsa düzensiz çalışmadan kaynaklı olabilir. Motor devri 3.500 üstüne çıktığında arıza oluşuyor ise ilk başta motoru çalıştırıp 4.500 devirde gazı sabit tutup veri listesinden MAF sensörünün değerini izlemek lazım, kestirmeden olaya bakarsak hava filtresinin üzerindeki MAF sensörü bildiğiniz bir araçtan değiştirip arıza kodları olan DTC’leri silin ECM/PCM yi sıfırlayıp deneyin büyük ihtimalle probleminiz düzelecektir. Bununla ilgili geri dönüş yapabilirsiniz sonuçla alakalı.
-
Arama yok ama direksiyonun sol tarafındaki tuşlarda sesli komut düğmesi bulunur, onunla isim söyleyerek direkt arama yapabilirsiniz.
-
Merhaba, Dizel otomatik şanzımanlarda, motor düşük devirlerdeyken 4’ten 5. vitese geçerken boşa geçiyormuş gibi motor devri az yükselip vitese geçebilir bu durumda hafif vuruntu yapabilir. Motor düşük devirdeyken gücü düşük olduğundan vitese geçtiğinde vites geçişi hissedilebiliyor, bu durum Honda’nın kullandığı ZF şanzımanlarda çok anormal bir vuruntu yok ise normaldir. Sizin aracınızda aşırı bir vuruntu var ise bunu Honda servislerinde bilgisayarla “Şanzıman Öğretme” yaparak minimum seviyeye indirebilirsiniz.
-
Merhaba, LPG ayarından sonra büyük bir ihtimalle bir tekleme oluşmuş motorda yine aynı yere götürüp ayarlarına veya neden arıza lambası yaktığına bakmanız gerekiyor.
-
Ömer
YöneticiEylül 26, 2024'den 09:41'a yanıt olarak: Yeni HRV de TSR ( trafik hız sınırı uyarı sistemi ) sesli uyarısıMerhaba bunu denediniz mi?
Küçük Resmi Değiştir -
Generating thumbnail…
-
Generating thumbnail…
-
-
Bu şekilde Q klavyeye çevirebilirsiniz.
Küçük Resmi Değiştir -
Generating thumbnail…
-
Generating thumbnail…
-
-
Merhaba, Honda otomobillerin Türkiye’de ki modellerinde tekerlerde doğrudan sensör bulunmuyor. ABS sensörleri teker tur sayısına göre farklılık olduğunda TPMS uyarı lambasını yakar ve hangi tekerde problemin olduğunu göstermez, lastik basınçlarını kontrol ederek hangi tekerde problem olduğunu bulabilirsiniz. Sistemin bazı avantajları ve dezavantajları var.
Avantajları
Lastik değiştirildiğinde sensörlere zarar gelme ihtimali olmaz.Pili bittiğinde sensörleri değiştirmek zorunda kalmazsınız, baya maliyetli oluyor genelde.
Dezavantajları
Eğer ilk harekette lastik inikse uyarı vermez, aracın hareket edip tekerlerin tur farkı olması lazımki lastik inik uyarı sistemi yansın.
Hangi lastiğin inik veya yüksek olduğunu göstermez.
gibi avantajlara ve dezavantajlara sahiptir.
-
Merhaba, Teyp orijinal değilse ekran takılmışsa orta konsolun iç kısmında (koltuk ısıtıcı düğmesi panelinin iç kısmı) orada USB kablosunun bağlantısı var orijinal yerine takarsanız flash disk ile görüntü yükleyebilirsiniz.
-
Merhaba, arka tamponun arkasında ortada anahtarsız kumandanın anteni var, büyük bir ihtimalle darbe sensöre denk gelmiş ve genelde konnektör kısmı kırılıyor. Bu durumda göstergede anahtar anteni uyarısı yanar ve start stop butonu stabil çalışmaz kontağı kapatmak için bir kaç kez basmak gerekebilir. kısa süre içerisinde sensör veya konnektöre su değmeden baktırırsanız tamir imkanı olabilir.
-
Öncelikle sizin araçta ateşleme arızası yok silindir teklemesi problemi var. P0300 arıza kodu silindirlerde düzensiz çalışma olduğunu belirtir. Burada motorun neden düzensiz çalıştığını belirlemek lazım ilk başta MAF sensörünü kontrol etmek önemli çünkü motora giren hava/yakıt oranını belirler, ayrıca 3.500 devirlerin üzerinde silindir teklemesi olduğunda MAF, MAP, EGR gibi parçalardan kaynaklı olabilir. İlk önce MAF sensörü ve hava filtresinin borularını kontrol etmenizde fayda var.
-
Danışman bilmiyor galiba siz teknisyenlerle görüşün, Dizel Otomatik 2018 Model Honda Civic Sedan modellerde bu yöntem uygulanabilir.
HDS’ten > AT > Ayarlar > Şanzıman Öğrenme sekmesinden ayar yapılıyor 5 ile 10 dakika arası sürer.
-
Bu anlattıklarınız bir arıza değil normal sayılır şanzımanın bakımını, yağ değişimini aksatmayın eğer uğrarsanız servise birde şanzıman öğretme işlemi yaptırırsanız geriye problem kalmaz.
-
Ömer
YöneticiEylül 27, 2024'den 12:03'a yanıt olarak: Yeni HRV de TSR ( trafik hız sınırı uyarı sistemi ) sesli uyarısıSistemi kapatmanız problem değil kapatabilirsiniz ama aracı stop edip tekrar çalıştırdığınızda TSR sistemi tekrar aktif olur buna dikkat etmiyorsunuz galiba. Yeni Avrupa yasası gereği üretilen tüm model markalarda sistemler böyle olmak zorunda.