Honda Forum

Yanıtları bulun, sorular sorun ve Honda topluluğuyla bağlantı kurun.

  • Ömer

    Yönetici
    Ekim 15, 2024 10:27

    HR-V ve JAZZ modellerin tümünde Apple CarPlay kablosuz çalışabiliyor, Android Auto ise kablolu çalışabilmekte.

    Bunun için bir güncelleme yok, ayrıca donanımsal olduğu için güncelleme ile olabilecek bir durum değil.

  • Halil

    Üye
    Ekim 17, 2024 07:38

    civic 2016 modelde bile var 2023 HRV’de yok ne kadar saçma , önceden sağ dikiz aynası , motor devir saatinden falan maliyet düşürülürdü . efsane hale gelmiş capon davranış ve kültürünün çokca abartıldığını düşünüyorum dünya kadar para veriyorsun sonradan çıkıyor eksiklikler daha önce de sorduğum soru gibi 2023 model araca, nasıl hangi lastiğinin havasının az olduğunu bildiricek donanım eklenmez, yazık

  • Makine Öğrenmesi

    Üye
    Kasım 21, 2024 01:51

    Geliyor kablosuz android auto basit bi ayari var. Kullaniyorum ben asagidaki ayardan sonra

    https://youtu.be/BUvjlNqhsRI?feature=shared

    Arada donuyor,telefonu ingilizceye crvirince donmalar azaldi.

    • Ömer

      Yönetici
      Kasım 21, 2024 09:53

      Harika bir yöntem 👏

  • rsipahi

    Üye
    Aralık 11, 2024 12:42

    kablosuz android auto basit bir ayar ile kullanılabiliyor

  • Ali Duman

    Üye
    Haziran 24, 2025 22:18

    Hrv advance 2025 mayıs ayında aldım aldığım gün navigasyonda donma oldu sonrasında Android oto tamamen siyah ekrana döndü ve servise durumu söyledim navigasyonu kullanamadığımı ilettim. Burada söylediğiniz yöntemlerin tamamını denedik. Kablolu çalıştırmayı denedik yeniden startı denedik telefonu kaldırıp yeniden yükledik İngilizceye çevirmeyi de denedik kesinlikle navigasyon çalışmıyor. Honda gibi bir firma navigasyon gibi çok önemli bir uygulamayı kullanamaz hale getirmiş şu anda aracı İstanbul’da kullanma imkanı yok.

  • Ömer

    Yönetici
    Haziran 25, 2025 09:14

    Merhaba,

    Bu problemi yaşayan ve detaylı araştırmalar sonucu sorunun kaynağını ve çözümünü bu olabilir. Öncelikle bu sorun telefonunuzdan da kaynaklanıyor olabilir ve sadece Honda’ya özgü değil; birçok markada Android Auto kablosuz bağlantıda benzer problemler görülüyor ve şu an bir çok marka otomobillerde kablosuz Android Auto kapalı ve kullanılmıyor, özellikle Türkiye’de nedeni ise Türkçe karakterler sistemde donmalara sebep olabiliyor.

    Sorunu çözmek için şu adımları takip edebilirsiniz:

    Kesin Çözüm Adımları:

    1. Aracın multimedya sistemini fabrika ayarlarına döndürün.

      • Menü > Ayarlar > Sistem > Sıfırla / Fabrika Ayarlarına Dön

    2. Android Auto’nun kablosuz bağlantı özelliğini devre dışı bırakın.

      • Türkiye’de bu özellik sistemsel olarak desteklenmiyor, yazılım çökmesine neden olabiliyor.

    3. Telefonunuzu orijinal ya da kaliteli bir USB kablosuyla bağlayın.

      • Sadece şarj eden değil, veri aktarımı yapabilen bir kablo kullanın.

    4. Gerekirse telefon dilini İngilizce yaparak tekrar deneyin.

      • Türkçe karakter kaynaklı donmalar bazı cihazlarda hâlâ sorun olabiliyor.

    5. Yine düzelmezse, yetkili servisten multimedya yazılım güncellemesini mutlaka isteyin.

    Bu adımları uyguladıktan sonra probleminiz büyük ihtimalle çözülebilir. Multimedya sisteminden kablosuz bağlantıyı açmadığınız sürece Android Auto stabil şekilde çalışıyor ve navigasyon sorunsuz açılıyor.

    Tabi bu gibi önerileri yetkili servislerden almanız gerekiyor, yine de Honda Türkiye ile görüşüp önerilerinizi iletebilirsiniz.

Cevap vermek için giriş yapın.